søndag 22. august 2010

Stettfat!

Endelig har jeg fått lagd ferdig et par stettfat! Er ganske så fornøyd! Har vært i Sverige på loppis for å finne flotte kopper og kar. Svogeren min har vært behjelpelig med boring! (-men nå klarer jeg meg selv!) Og Lars og jeg har fartet rundt på forskjellige verktøybutikker for å finne rette størrelser på tilbehøret. Kjekt å ha en mann som er så positiv og hjelpsom! På skolen jeg jobber har jeg tilgang til skikkelig verktøy, så bare jeg får flere flott fat og kopper i huset, blir det nok flere! Igjen står huset på hodet.. Trenger et større hus!! Et hus hvor jeg kan ha verksted og hobby og plass til masse venner og familie! Er jo gøy å holde på med hobbyen, men grusomt kjedelig å rydde det bort! ..og finne alt fram igjen.. I tillegg til større hus, står speilreflekskamera på ønskelisten! Foreløpig får det holde med venners fotografhjelp og iPhone kamera. Her er i alle fall resultatet av et av sommerens prosjekter!



3 kommentarer:

  1. Herlige fat!!! :) Du får bare si fra når drømmehuset er kjøpt og vi skal komme og flytte :) GLAD I DERE!!! Klem

    SvarSlett
  2. For noen tøffe stettefat!!! Kreative tanker gjør seg godt i praksis! :)

    Det var forresten Bente som ledet meg inn her, om du lurte på hvem den vilt fremmede er som lusker i bloggen din ;)

    SvarSlett
  3. Det gleder meg at dere liker det jeg holder på med! Og ekstra morsomt at noen jeg ikke kjenner er nysgjerrig!!

    SvarSlett