fredag 6. august 2010

I gang!


Da har jeg bestemt meg for å blogge litt! Etter en lang ferie, har kreativiteten blitt stor! Jeg har mange prosjekter på gang, og satser på å avslutte noen av disse i løpet av høsten. Meningen med bloggen er at jeg vil vise fram litt av det jeg holder på med. Etter hvert kommer det flere bilder, og noen av produktene kommer nok for salg.





Her er noen bilder av ting og tang jeg har laget. Jeg er veldig glad i gamle håndverk og gamle ting. Å kombinere med noe nytt, eller gi noe gammelt en ny form, synes jeg er gøy!



Stemning med telys! Farmors gamle servise kombinert med glass til kaffe latte eller te. Fint med bånd som både holder drikken varm og som gjør det varme glasset mer behagelig å holde i!
Flere bilder

1 kommentar:

  1. Så fin blogg Marianne!
    Denne skal jeg følge :)
    Moro å se at kreativiteten blomstrer hos deg igjen! ET tegn på trivsel :)
    Gleder meg til fortsettelsen.
    klem fra Maria

    SvarSlett