fredag 22. april 2011

Venninner og nykomlinger



 

Ei av mine beste venninnger fikk ei lita jente for en uke siden. Hurra! Det er en herlig familie, men som har alt (tror jeg i hvert fall!)! Uansett litt vanskelig å finne på noe lurt med gaver da!! Denne gangen satset jeg på hjemmelaget suksess...! Deilig teppe strikket i nydelig mykt garn.


En annen hjemmelaget suksess (kanskje?) vil være et salgsbord på Frimarked i Gamlebyen til sommeren. Ei annen bestisvenninne og jeg koser oss sammen mens vi satser friskt! Sist lørdag hadde vi planleggingsmøte. Nå skal det produseres fram til sommeren! Jeg gleder meg!

2 kommentarer:

  1. Det falt VELDIG i smak!! :) Takker for herlig teppe!!!!!!!!!!!!!!!!! Mange gode klemmer fra SØRLANDET

    SvarSlett
  2. Førr et nyyydeli teppe du har laga :-) Kor du faijnn mønster hænne?

    SvarSlett